Zrób wrażenie
Strefa Studenta w tym roku zostanie rozstrzygnięta w 3 kategoriach. Jedną z nich jest kategoria Wrażenie. Estetyczne, nowoczesne, zaskakujące, określające zapakowany w nim produkt i przede wszystkim wyróżniające się na półce – takie właśnie powinno być opakowanie w Kategorii Wrażenie. Nieszablonowe pomysły i nienaganne wykonanie opakowania to podstawowe elementy oceny projektu przez Jury.
W dobrej formie
Nie tylko wygląd ma znaczenie! W kategorii Funkcjonalność i forma oceniane będą projekty nietypowych rozwiązań konstrukcyjnych opakowań. Nowatorskie technologie, funkcje, zabezpieczenia, czy zamknięcia opakowań, to elementy brane pod uwagę przez Jury. Oceniane będą innowacyjność rozwiązań i dostrzeżenie potrzeb odbiorcy.
Szata zdobi produkt
Szata graficzna, to kategoria kierowana do projektantów tworzących ciekawe koncepcje wizualne na opakowaniach. Uczestnicy mogą korzystać z dowolnych opakowań tworząc na nich spójne koncepcje graficzne. W tej kategorii oceniane będą ciekawe pomysły, precyzyjne wykonanie i niepowtarzalność projektu. Uczestnicy mogą zgłaszać zarówno projekty etykiet oraz grafiki na opakowania dla jednego produktu, bądź też spójną koncepcję identyfikacji wizualnej całej linii produktowej.
Krok do doskonałości
Jak wygląda opakowanie idealne? Nie ma jednoznacznej odpowiedzi, ważne aby było przemyślane
oraz spełniało funkcje wizualne i użytkowe, dopasowane do indywidualnych potrzeb konkretnego produktu. Strefę Studenta, jako element Targów Packaging Innovations odwiedzają goście z kilkunastu branż i w każdym z tych przypadków wymagania stawiane przed opakowaniami są inne. Dla uczestników konkursu, którzy dostaną się do II etapu, to niecodzienna okazja do zaprezentowania swoich projektowych możliwości przedstawicielom największych marek, a co za tym idzie uzyskania pierwszych poważnych, zawodowych zleceń.
Podejmij wyzwanie
Po rozstrzygnięciu I etapu Strefa Studenta przez profesjonalne Jury, do drugiego etapu zostanie zaproszonych 5 projektantów z każdej kategorii konkursowej. Nominowani zaprezentują zrealizowane projekty przedstawicielom branży opakowań. Laureaci zostaną wyłonieni 2 kwietnia 2019 r. w EXPO XXI Warszawa podczas 11. Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations. Na zwycięzców czekać będą nagrody pieniężne, możliwość opublikowania prac w uznanym magazynie branżowym oraz szansa na nawiązanie pierwszych kontaktów biznesowych.
Nie zwlekaj i już dziś prześlij nam swój projekt!
Zgłoszenia do konkursu można wysyłać do 25 lutego 2019 r. na adres email.
Szczegóły i regulamin konkursu są dostępne na stronie internetowej.
- REGULAMIN (format: pdf, rozmiar: 385 kB)